Bransjedebatten tok fyr: Nå åpner byråer opp om permisjon Det var en taus byråbransje om permisjon. Nå åpner flere opp og deler sine praksiser.
Norsk reklame får internasjonal oppmerksomhet Triggers jobb for Havila Kystruten trekkes fram av AdAge.
Sykefraværet opp for fjerde år på rad. Dette sier byråene Tallene for folk som jobber med kommunikasjon går stadig opp, både blant kvinner og menn.
Trigger henter ny PR-rådgiver – Vi har høyt trykk om dagen og ser et stort behov for flere rådgivere som kan styrke fagmiljøet vårt ytterligere.
Slik feirer byråene julebord – men prislappen vil de ikke ut med Noen har innført tema, andre har strengt hemmelighold. Men ett spesielt spørsmål er det ingen som vil svare på.
Nå er de i gang med å samle inn svar til årets Teft-undersøkelse For 14. år på rad lanserer Teft Bransjeundersøkelsen.
Dette er PR-toppenes tips til Partiet-forfatterne – Når du har tatt såpass mye feil, og så mange mennesker reagerer ganske kraftig, er det lite logisk å stå på sitt og nekte å beklage.
Trigger kan bli kåret til årets kreative byrå i verden Møter knallhard motstand fra noen av verdens største byrå.
Trigger henter fra Släger igjen Byrået melder om full fart inn i høsten og styrker laget med en ny PR-rådgiver
Byråene om nytt lovforslag: – Alle må være sitt ansvar bevisst Bør det komme nye føringer for markedsføring av usunn mat?
Trigger sikrer seg ny innholdsrådgiver og prosjektleder Anniken Storbukås Lohne trer inn som innholdsrådgiver, mens Liv Nyfløt blir prosjektleder i Trigger.
Rema-Reitan fikk knallhard bærekraftskritikk – Dette svarte han Ole Robert Reitan tror strengere føringer fra politikerne kan hjelpe matvarekjedene til å ta bedre valg.
18 millioner kroner borte på ett år: – Tallene våre står i sterk kontrast til de faglige resultatene Trigger har ikke hatt mindre inntekter siden 2020.
Byråenes sommerfester: Se bildene! Når sommeren nærmer seg, er det ikke bare ferieplanene som står på agendaen for mange bedrifter – det er også tid for den årlige sommerfesten.
Oslo Pride-sjefen mener mange misforstår bevegelsen: – Vi har en jobb å gjøre Pride-feiringen er rett rundt hjørnet. Oslo Pride-leder Dan Bjørke åpner opp om de mange utfordringene de støter på i kommunikasjonsarbeidet sitt.
– Det er en gjettelek å vite hvor mye man må gjøre for å vinne Mener det offentlige mangler kompetanse på å kjøpe kommunikasjonstjenester.
Byråene ser ulikt på nye pitch-anbefalinger: – Litt vagt ANFO og Kreativt Forum har lagt fram felles anbefalinger til byråkonkurranser. Dette sier reklamebyråene.